Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с оборотомер

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с оборотомер

    От сутринта имам проблем с оборотомера. На свободен ход колата седи на 500 оборота, а като дам газ(около 2-3 хил. оборота) стрелката едвам качва до 1000. Махнах клемата за 10мин. и проверих всички бушончета но изгоряло няма. Моля за съдействие!
    Alfa Romeo 146 1.9 JTD 01' ex
    SAAB 9-3 SS 1.9TiD
    sigpic

  • #2
    Никой ли няма предположения, защо оборотомера дава такива ниски стойности?
    Alfa Romeo 146 1.9 JTD 01' ex
    SAAB 9-3 SS 1.9TiD
    sigpic

    Comment


    • #3
      Отстранявал съм такъв проблем обаче на Ситроен ц5 там проблема беше в моторчето което задеиства стрелката, беше се счупила едната остичка на малкото зъбно колело обаче при АЛФА не знам дали принципа е същия.
      A.Р.33 vl 1.4 2карба 90г. Няма я вече!

      Comment


      • #4
        Може и да се окаже просто кофти връзка. Точно такъв проблем не съм срещал. Но може да опиташ да свалиш таблото и да разкачиш/закачиш буксите отново. Ако не помогне, опитай с повече разглобяване. Извади оборотомера и го върни обратно. Той не е запоен, а е с едни особени щипки, там също може да има влошен контакт.
        166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
        ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

        Comment


        • #5
          Свалих конзолата махнах и сложих всички букси и оборотомерчето. Разгледах платката невидях някаде да има видима следа от изгоряло. Резултат никакъв, отново оборотомера дава грешни стойности, то това е най-лошото, че си работи но върви от 500 до 1300-1400 оборота. Това ме води на мисълта, че можеби е някаква грешка в компютъра.
          Alfa Romeo 146 1.9 JTD 01' ex
          SAAB 9-3 SS 1.9TiD
          sigpic

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Grizoo Покажи съобщение
            Свалих конзолата махнах и сложих всички букси и оборотомерчето. Разгледах платката невидях някаде да има видима следа от изгоряло. Резултат никакъв, отново оборотомера дава грешни стойности, то това е най-лошото, че си работи но върви от 500 до 1300-1400 оборота. Това ме води на мисълта, че можеби е някаква грешка в компютъра.
            Ако искаш ела да го погледна.
            Alfa Romeo 146 2.4JTD '00 230hp
            Alfa Romeo 166 2.4JTD 175hp FL '04 - на части
            Mercedes Benz ML270 CDI FL '03
            Mercedes Benz A170 CDI FL '01
            Yamaha FZ1 Fazer 150hp '08

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Grizoo Покажи съобщение
              Свалих конзолата махнах и сложих всички букси и оборотомерчето. Разгледах платката невидях някаде да има видима следа от изгоряло. Резултат никакъв, отново оборотомера дава грешни стойности, то това е най-лошото, че си работи но върви от 500 до 1300-1400 оборота. Това ме води на мисълта, че можеби е някаква грешка в компютъра.
              навремето така стрелка на километража на един Опел дизел ми скри шапката докато разбера че на нея има лепенка, която я прави по тежка и зор се върти. Според мен търси в тази посока, не съм запознат с механизъма но щом работи до някъде според мен има някакво съпротивление което тормози и спира стрелката.
              145 1.7 16V Boxer

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от GALIN4O Покажи съобщение
                Отстранявал съм такъв проблем обаче на Ситроен ц5 там проблема беше в моторчето което задеиства стрелката, беше се счупила едната остичка на малкото зъбно колело обаче при АЛФА не знам дали принципа е същия.
                Същата е!
                Проблема по-вероятно е във варикапа на платката но може и да е в инегралната схема.
                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                Comment

                Working...
                X